miercuri, 18 ianuarie 2012

Ma numesc Alexandru si am CANCER. Ajutati-ma sa ma fac mare!






Ma numesc Ionescu Mina Alexandru si am 1 an si 3 luni. Pana pe 22 decembrie 2011 eram un copil ca toti copilasii de varsta mea, iubit si rasfatat. Aceasta data mi-a schimbat destinul. Parintii mei au aflat ca am o tumora la rinichi la un control medical de rutina.

Am fost operat la spitalul Grigore Alexandrescu in 27 decembrie 2011, unde mi-a fost scoasa tumora cu rinichi cu tot, o parte din ureter si 2 ganglioni,  iar incepand cu ianuarie 2012 am inceput chimioterapia la spitalul Budimex. 

Rezultatele anatomobiologice au aratat ca destinul meu urma sa nu fie asa de simplu. Desi la inceput medicii au crezut ca este vorba de un nefroblastom (o varianta mai usoara de cancer), analizele au aratat ca este vorba de un sarcom renal cu celule clare, o forma mai rara, care necesita un tratament  chimioterapeutic dur si alternat cu sedinte de radioterapie. 

Din cauza varstei mici si a radioterapiei (in tara aparatele nu sunt asa de precise), tratamentul ar fi de preferat sa se faca in strainatate, la Viena, la spitalul Sf. Anna sau in Franta, clinici specializate si dotate pe oncopedriatie, unde am o sansa de supravietuire. 

Aceasta este pe scurt povestea mea. Acum sunt la spital, la tratament, dar promit sa-mi fac timp si sa va spun mai multe despre mine.  

Tati si mami au deschis un cont in banca, pe numele meu, in cazul in care considerati ca-mi puteti oferi un ajutor, oricat de mic. 


Nume beneficiar: Alexandru Mina Ionescu

LEI - RO04MILB0000000002948361

EURO -  RO84MILB0000000002948376

SWIFT: MILBROBU

BANCA MILLENNIUM

SUCURSALA DRISTOR

Va multumesc ca incercati sa-mi dati o sansa la viata!

Pe curand!

Cu drag,

Alexandru Mina

6 comentarii:

  1. Buna ziua! Numele meu este Eliza si va propun un tratament cu bioenergie fiului dvs. Acesta este gratuit, de la distanta, nu interactioneaza cu alte tratamente. Pentru tratament, contactai-ma va rog la fr33.seagull@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Dumnezeu sa va ajute! va recomand sa cititi niste acatiste,al Maicii Domnului sau al Sfantului Nectarie.O sa fie totul bine

    RăspundețiȘtergere
  3. Stiu ca cei suferinzi incearca orice. Tratamentul pentru cancer exista demult. S-a demonstrat ca apare din cauza lipsei metabolice a unui element esential exclus din alimwentatia moderna. Si anume nitrilosidele sau laetril, sau vitamina B17. E un film documentar pe youtube, urmariti-l si apoi trageti singuri concluziile . Poftim link-ul https://www.youtube.com/watch?v=NsO6CjsUPTY

    RăspundețiȘtergere